Vårruset 2011



Nemen Hejsan, kul att du kikade in just i dag!
=)

Detta inlägg kommer överlag att vara bilder från vårruset. Vi hade inte tur med vädret för på väg dit så ösregnade det när vi var på motorvägen och detta gick sedan över till snö men efter en stund (när man hunnit bli genomvåt) så tittade solen fram och vi hade solsken när vi lämnade starten.
Tänkte berätta lite mer om loppet, vi var runt 6000 tjejer som deltog i 5 olika starter och det var allt i från springa snabbt till lunk men alla hade samma sträcka dvs 5 km. Jag valde att ta något mitt i mellan (har nämligen inte tränat löpning alls). Jag gick den första kilometern och sprang dom fyra sista och blev supernöjd över min tid på 34 minuter, inte illa va! ;) Efteråt fick man goodiebags och lite annat smått och gott. Passade även på att ta mig lite massage efteråt. Självklart så var min älskling med och hejjade på mig!
Puss på dig Erik! <3


Ösregn på väg till Halmstad




Springa i detta vädret, är du gó eller?




Men blev genast lite gladare när jag blev bjuden på malaco fiskar, mmmm....




Det hände en massa skoj, flera företag var där bl a Garnier och så var Peter Siepen där och intervjuade




Fick en goodiebag av tidningen Topphälsa




Garnier hade en tävling där det gick ut på att man fick tre bollar var
och kasta dom i dom gröna skålarna, den skål som bollen hamnade i det
priset fick man





Jag laddade med mitt bästa gameface, Snyggt va?!




Woohoo jag vann!



Som sagt det var lite folk...




Beger mig mot starten...



Hinner självklart med att posa lite för pojkvännen min!



Där gick starten...



Man fick mat vid mållinjen!


34 minuter senare......

Erik -Är inte det gumman som kommer?
Jajjamensan!


Käääämpa!




Bara liiiite kvar!



Loppat över jippie! Mot maten!




Tattaaa titta vad jag fick! Keeet! ^^



Och en segermuffins! Homnom...




Erik bjöd på jordgubbar vid mållinjen...
Ulrika -Ge tillbaka min gubbe din gubbe! :P



Efteråt fick jag massage, snacka om att det var behövligt!




Somnade nästan...



Efter den sköna massagen så gick vi runt och kollade runt lite.
Vi hann dessutom med att bjuda Peter Siepen på en gubbe vilket uppskattades mycket.


Det var allt för denna gången
ha det bra tills nästa gång och du om du läser bloggen,glöm ej bort att skriva en kommentar eller två, det uppskattas mycket! :)




Kommentarer
Postat av: Daniel M

Den där jordgubben smakade nog väldigt gott =)

2011-05-10 @ 16:33:48
Postat av: Erik

Var så stolt över dig när du sprang in över mållinjen. :)

2011-05-19 @ 12:09:53
URL: http://bringingawesomeback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback