Vårruset 2012!!!

Hej!

Här kommer lite bilder från vårruset 2012! Blev ordentligt sjuk efter att jag överansträngt mig på loppet och har i skrivande stund (2 veckor senare) inte blivit återställd. Läxan lärd, inte överanstränga sig om man är förkyld!!

Tiden jag fick var 44 minuter, vilket jag är helt nöjd med!

 

Jag i bilen förbereder mig inför loppet med plåster, ett måste när man springer med nya skor!

 

 

Peppad inför loppet

 

 

 

 

 

Självklart var gubben min med och hejade på mig

 

 

The magic number


 

Kolla vad jag har vunnit!

 

 

Det var rekordmånga som ville vara med

 

 

Tummen upp!

 

 

Nöjd men otroligt trött! Kom i mål på 44 minuter, inte så illa när man e sjuk.

 

 

Vi stötte på Ida och Tobias

 

 

Nu ville jag bara hem och kurrera mig under en go filt

 

Slutet gott, allting gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback