I går och i dag hände det saker må ni tro...

Hej!
I dag har det varit en hektisk dag från början till slut! Började med att gå upp halv 7 i morse för att hinna duscha och göra mig i ordning för att övningsköra med Pilens körskola och min lärare Bo-Anders.
Gick igenom det sista vi hade kvar med fickparkering och backning runt gathörn och som avslut så fick jag köra efter anvisningar vilket var utmanande men väldigt roligt!
På hemvägen så ville jag bjuda svärmor på glass som tack för hjälpen med körandet så det begav sig mot "mackedonken" för en mcflurry.
När jag kom hem så slappade jag för att sedan dra vidare och jobba i några timmar i Ängelholm. Åkte och fixade ett nytt pass innan jag skulle börja jobba och efteråt fick jag och min svärmor fick för oss att vi visst förtjänade en till "gass" denna dagen, så vi köpte varsin glass och satte oss i hembygdsparken i Ängelholm.
Avslutade vårat besök med att Ulla envist sa att hon kunde låta som en kalkon, vilket hon kunde eftersom kalkonen svarade på hennes tilltal, sött eller vaddå? :)


En glad svärmor <3


Sann lycka! Nu e det bara gubben min som fattas!

I går var jag och Erik på loppis här i Hasslöv vilket händer ungefär 2 ggr om året så det var folk redan vid 11. Vi gjorde några fynd som är värda att skryta om så här kommer bildbevis på fynden!


Loppisfynd ala Hasslöv!

  • 4 st ljuslyktor från Sia 25 kr
  • Ölglas (till min fina gubbe och som texten avslöjar världens bästa älskare) 10 kr
  • Gammal "antik" ram 5 kr
  • Tacofat för dip och grönsaker 20 kr
I morgon firar jag och gubben min våran 1-årsdag tillsammans och detta ska firas med romantik heeela dagen! På kvällen så ska vi åka in till Halmstad och kolla på filmen Thor som går på bio, verkar suuperbra!
Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Anne Engelbrektsson

Hej Ulrika, så fina foto, ja kör hårt, bästa som finns med GASS!

2011-07-07 @ 16:06:32
URL: http://facebook./anne.engelbrektsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback