1 år med världens bästa!

Amor vincit omnia!
I går firade jag och min underbara pojkvän 1 år tillsammans! Tänk va tiden går snabbt när man har roligt!
Dagen började med att jag fick frukosten serverad av min älskling som gjorde omelett och till det fick jag varm choklad med marsmallows i, mumms!


Jag och gubben vid frukostbordet

Lite kort därefter fick jag ett samtal att jag var tvungen att jobba i 7 timmar, vilket gjorde att våra planer fick ligga på vänt. Kan dock meddela att jag var lagom seg när Erik kom och hämtade mig efteråt. Vi åkte och åt en bit mat sedan begav vi oss mot Halmstad och vårat mysiga biobesök. =) 
Vi såg filmen Thor vilken var förvånandsvärt romantisk, trodde den skulle vara mer grabbig än vad den var. Efter bion så åkte vi till ett skogsparti strax utanför Halmstad där vi stannade till och så fick jag blunda och hålla för öronen medans han fixade till lite mys.
När jag öppnade ögonen så hade han tänt 2 st levande ljus, var sin powerking och en jordgubbspaj med vaniljsås till mig som vi avnjöt i varandras sällskap. Utanför så åskade det mysigt och vinden ven i träden bredvid oss vilket bara gjorde det ännu mer romantiskt!
När jag kom hem så väntade en stor bukett rosa rosor på mig med ett kort i.

Mina vackra rosor som jag fick!

Kvällen avslutades med mkt kel och pussar och kramar under täcket!

Älskar dig Erik, nu och för alltid <3 



Kommentarer
Postat av: Erik

En underbar dag med en underbar tjej :)

2011-05-26 @ 09:23:51
URL: http://blogg.bringingawesomeback.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback