Dagens outfit!

Hej!
I dag har jag och min älskling varit i Ängelholm och kikat runt i lite affärer. Finns dock inte lika många småaffärer som jag hade hoppats på men fanns dock några mysiga. Håller på för fullt att fixa om våra mörka lite slitna möbler till den sk shabby chic vilket är en mycket populär romantiserande lantlig inredningsstil. Har just blivit färdig med vårt vita runda köksbord ett mindre bord samt våra sängbord. Jag har dock det mesta kvar då jag även ska hinna med att göra om hela dubbelsängen samt ett sminkbord. Bilder på dessa kommer senare när jag har fått tag i rätt färg.
Här kommer dagens outfit!

Jeans: Cubus
Skärp: Lindex
Kofta: H&M
Spetslinne: Gina Tricot
Linne: Gina Tricot


Bye bye...


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är jättefin i mörlt hår :)

2011-08-20 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback