Uppdatering av veckorna som gått!

Goddagens!
Mycket har hänt sedan jag bloggade sist, har bl a hunnit med att åka och besöka min pappa, firat min födelsedag med vännerna och sprungit vårruset!
Jag och Erik tog oss en tur till Kristianstad för att träffa min pappa. Vi hade tur med vädret då det var soligt och runt 20 grader varmt. Vi gjorde ett besök på naturum som ligger vackert inne i city. Kan beskriva det som ett stort utkikstorn fast med kaferia i (alltså inget för den höjdrädde). Efteråt så gick vi oss till en orientalisk restaurang som hette Rose Garden och jag kan verkligen rekomendera det stället! Erik slog rekord i hur mycket han någonsin ätit på en buffé (vilket är sjukt mycket!!) Man fick förrätt sedan huvudrätten var att man fick ta det man ville ha sedan så stekte kocken det framför en. Jag skulle aldrig berättat för Erik att desserten innehöll kombinationen mjukglassmaskin-friterad banan-friterade minibullar för han åt så han nästan kräktes. Kan meddela för er nyfikna att han hade gått upp 4 kg (!?) på en dag, smidigt älskling!


Erik utanför naturum



Jag och pappa


När vi kom hem så tog vi oss en lång promenad, här nedan är någon bild på det med!









Vårruset-inlägget+bilder kommer senare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback