Photo shoot # 1

Hej!

I söndags så var jag på min första photo shoot hos min agentur. Blev riktigt nöjd med bilderna, var lite nervös eftersom det var min första fotografering men det gick strålande!
Fick direktiven att ta med min 3 olika set kläder och komma osminkad.
Dom sa att jag kommer att finnas på agenturens hemsida inom 2 veckor, ni får hålla ögonen öppna!
http://heartlandmodels.se



Bilder från photo shooten


Har i skrivande stund kommit hem från träningen och precis ätit min middag. Har hittat en ny "kärlek" bland knäckebröden nämligen Wasas kanelknäcke med bara 60 kcal per skiva vilket gör den perfekt som ett mellanmål efter träning! =)


Älska kanel!


Nu blir det kel med gubben min! <3
Bajj bajj


"Lillan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback