En vanlig regnig dag i lilla Hasslöv

Hej!
Fick min blogg fixad i går av min kille, blev supersnygg tycker jag!
Denna dagen började bra, har i dag gått ner ytterligare 3 hekto sedan jag bloggade sist! Annars har denna dagen varit lång, trist och grå! Har nämligen regnat hela dagen nonstop!
Jag och Erik tyckte att då får man minsann passa på så jag fick köra en sväng till Båstad (första körningen i regn) vilket var lite speciellt. Har i dag tränat ett tufft benpass med Erik i rollen som den "skrikande" personliga tränaren. Är dock inte alla som har en tränare som klämmer en på stjärten och ger ut kyssar som belöning så det jämnar ut sig. ;)

Min underbara pojkvän Erik i sitt rätta element! <3


Har precis ätit min goda lunch med kött och ris och ska nu sätta mig och söka lite fler jobb sedan blir det att nöjessurfa lite innan Big Brother börjar i kväll.

 

Peace, love & understanding

"Lillis"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback