En vanlig Frisk(is) & Svettis dag!

Hej!

Förstår mig inte på detta väder! Ena dagen snöar det för fullt och är iskallt överallt för att sedan bli solsken, vårväder och så försvinner snön puts väck. Tycker att vädret kan bestämma sig snart och få hit våren för den är efterlängtad!
Runt 17-tiden i går så var vi på gymmet och jag skulle börja mitt fjärde gymvärdspass och detta i mina nya snygga friskis-kläder. Tog runt en timme att städa hela gymmet, sedan var det instruktörsledd träning som väntade. Tränade ben (vilket är det jobbigaste passet), kan meddela för er alla där ute att det känns dagen efter speciellt i gluteus max.



Jag den 19 Mars gymvärdar & tränar


När vi kom hem så gjorde vi mat tillsammans sedan avslutade vi kvällen med två olika filmer, den ena hette The running man och var en 80-tals action med Arnold Schwarzenegger. Den andra filmen vi såg var Blade 2 med Wesley Snipes, tycker båda filmerna var bra men väldigt olika varandra.

Ser fram emot i kväll då det blir att kolla på Big Brother utröstningen som står mellan Katerina och "Nicky". personligen tror jag att "Nicky" åker eftersom han inte tillför något längre. Det återstår bara att se!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med lite läsmaterial för att sedan dra till gymmet och basta.
Ha det!

"Lillan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback