Daglig dos av verkligheten

Hej!

Denna dagen började med att jag vaknade ensam i sängen (i dag igen)!? Min kille var nämligen i skolan och hade lektion. Det var vackert väder och nästan 4 grader varmt men av någon anledning försvann det fina vädret och blev mulet och sedan nu i kväll snö! Nu undrar jag då vart det fina vårvädret tog vägen? Senare denna eftermiddag var jag på arbetsintervju, får besked om 2-3 veckor. Nu är det bara att hoppas på det bästa. I kväll ville jag unna mig en godispåse, blev en påse gott & blandat kola vilket kittlade dödsskönt i kistan. Problemet med att äta godis och sådana godsaker är att det inte är lika gott längre. Iom att jag kämpar för minsta gram så är det så sjukt svårt att bara äta hur mycket som helst, får helt enkelt hitta en ny nyttigare last. =)

I morgon bär det åter i väg till gymmet, älskar att jag har blivit mig själv igen. I och med att jag har ätit lite "fy-fy-saker" i kväll så blir det 30 minuter på crosstrainern i morgon samt lite rodd. Efteråt blir det självklart bastu!

Hörs snart igen, men tills dess ha det underbart!

"Lillan"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback