Utflykt till Ängelholm!

Ur gamla bloggen skrivet den 2 februari 2011 klockan 18:18
"I går var jag och Patricia i Ängelholm och kollade läget. Målet var Ö&B och deras "Efter-julen-rea" men blev också besök i andra butiker såsom Arken Zoo och Ica Maxi.Hittade dock en massa småsaker till Erik som han ska få i alla hjärtans dag present (kan dock inte skriva vad det är för han läsar min blogg) Vi blev båda stormförtjusta i Arkens Zoo´s egna gullegris d.v.s en grå jacko som hette Emma (jag som tyckte Mozart var ett komiskt namn på en gojja)

Vi avslutade våran runda på Ica maxi med att köpa varma nötter från Taste House, måste säga att det var värt dom extra kronorna som skildes mellan färska varma och vanliga kalla som man kan hitta i butikerna. I dag har det varit en lugn dag med en massa jobbsök mm. I morgon ska jag på arbetsintervju där jag ska massera mig fram ett jobb! ^^ Efter det så ska jag bege mig till min "frissa", ska nämligen tona håret mörkbrunt och klippa mig. Kommer bifoga hur det blev senare. Sedan på kvällen så ska jag ha teorilektion nummer 4 (av 5) på min körskola.

Vi hörs snart igen,

"Lillstrumpan"

 

http://www.youtube.com/user/crazygoalie30#p/a/u/0/zB2MOlSH3wI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback