Tillökning i familjen och ett modellkontrakt på samma dag!

Ur gamla bloggen skrivet den 21 februari 2011 klockan 20:36

"Det har minst sagt varit en händelserik dag i dag! Dagen började med att Erik ville åka till Ängelholm och köpa en kompis till Mozart som vi pratat ett tag nu. Vi frullade, duschade och begav oss mot Arken zoo. Passade samtidigt på att söka lite jobb när vi ändå var i Ängelholm. Efter mycket letande så hittade vi äntligen det vi sökte, våran alldeles egna Coleman <3

 

När vi kom hem kom nästa överraskning, fick mail från modellagenturen att dom vill erbjuda mig ett kontrakt för 1 år frammåt. Ska bli väldigt spännande måste jag säga!

Kommer lägga ut bilder så fort jag fått i hop min portfolio.

"Lillis"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback