`Models and mortals´

Ur gamla bloggen skrivet den 20 februari 2011 klockan 09:39

"Gårdagen började lite nervöst, skulle nämligen i väg på en modellcasting (kan tillägga att det är min första någonsin). Vi kom lite tidigt, vilket var bra för jag fick extra tid att förbereda mig. När vi kom dit fick vi läsa en folder om företaget och vad dom har för regler och dylikt. Sedan fick man gå till "mättjejen" som stod redo med måttband och med en penna i högsta hugg.

Efter det var det dags för makeupartisten att göra sitt jobb med att stajla och sminka. Sedan var det dags för att bli fotograferad (kändes lite ovant eftersom jag alltid brukar vara den som står BAKOM kameran) Fotografen tyckte det var roligt att fota mig och jag trivdes så fort jag blev lite varm i kläderna. Oavsett om detta leder till ett kontrakt eller inte så har jag haft otroligt roligt dag och fått känna på hur det är att vara modell (om så bara en för en liten stund). Kommer att få reda på om vilket i helgen. Senare på eftermiddagen så bjöd min vän Patricia mig på 3D-bio i Halmstad, vi såg den nya versionen av Gullivers resor med Jack Black vilket var en otroligt rolig film (gilla).

Måste lägga till dessa snygga bilder på oss i 3D-glasögonen, enjoy!


Det var allt för i dag!

"lillis"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback