Kalla Jönköping

Ur gamla bloggen skrivet den 8 februari 2011 klockan 20:23

"I går var jag och Erik i Jönköping för att hämta lite "kvarglömda saker" i mitt förråd bl a min hockey gear. Det var som vanligt både blåsigt och kallt och det hann även med att snöa lite. Träffade min kompis Pernilla för en middag på Jensen´s Bøfhus (dom har världens godaste sås på det stället)

Sedan gick vi och besökte Jönköpings senaste tillskott vad gäller butiker såsom New yorker och Lagerhaus. Vi avslutade dagen med en godisbit och ett friskis & svettis besök (upp och ner för trappen för att hämta Erik, kan tillägga att jag åt på godisbiten hela vägen) ^^

Sedan begav vi oss hemmåt och var hemma runt 21 tiden, vilket var senare än förväntat och detta pga att det var ösregn och storm nästan hela vägen.

Kunde knappt sova i går kväll och detta pga av blåsten! Dom hade tydligen utfärdat en klass 2 varning runt om i området och då blev det hela lite mer "otäckt". Låg bara och stirrade i taket och lyssnade på vinden som har i (skrivande stund) börjat igen. Vi får hoppas att inte taket blåser av i natt vilket skulle vara lite tråkigt. Vill vara utvilad till i morgon, ska nämligen med min kompis Patricia till läkaren och då måste man vara fit-for-fight. Blir något gott efter som plåster på såren.

Till sist måste jag bara visa ett par skor som jag såg på nätet, vill ha!

Enjoy!

"Lillis"

 

I går var jag och Erik i Jönköping för att hämta lite "kvarglömda saker" i mitt förråd bl a min hockey gear. Det var som vanligt både blåsigt och kallt och det hann även med att snöa lite. Träffade min kompis Pernilla för en middag på Jensen´s Bøfhus (dom har världens godaste sås på det stället)

Sedan gick vi och besökte Jönköpings senaste tillskott vad gäller butiker såsom New yorker och Lagerhaus. Vi avslutade dagen med en godisbit och ett friskis & svettis besök (upp och ner för trappen för att hämta Erik, kan tillägga att jag åt på godisbiten hela vägen) ^^

Sedan begav vi oss hemmåt och var hemma runt 21 tiden, vilket var senare än förväntat och detta pga att det var ösregn och storm nästan hela vägen.

Kunde knappt sova i går kväll och detta pga av blåsten! Dom hade tydligen utfärdat en klass 2 varning runt om i området och då blev det hela lite mer "otäckt". Låg bara och stirrade i taket och lyssnade på vinden som har i (skrivande stund) börjat igen. Vi får hoppas att inte taket blåser av i natt vilket skulle vara lite tråkigt. Vill vara utvilad till i morgon, ska nämligen med min kompis Patricia till läkaren och då måste man vara fit-for-fight. Blir något gott efter som plåster på såren.

Till sist måste jag bara visa ett par skor som jag såg på nätet, vill ha!

Enjoy!

"Lillis"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback