Han finns!

Ur gamla bloggen skrivet den 7 oktober 2010 klockan 15:42

"Hoj hoj!
Det var ett tag sen sist! Mycket har hänt på så kort tid, underbara saker och spännande saker! I skrivande stund sitter jag i Brasilien och pluggar till massageterapeut vilket går lysande! Klarat ett prov, två kvar! Jag har även funnit svaret på min tidigare blogg (ja, ni som nu minns den så hade den rubriken ~Finns han där ute?~). Tänk er att när det är som absolut mörkast och allt hopp är ute så plötsligt händer det! Prinsen som man har väntat på kommer och räddar sin prinsessa från allt ont och gör henne till den lyckligaste tjejen i världen. Hur jag vet det? Jo jag har själv mött min drömprins! Alla somrar som jag spenderade i Halmstad utan att ha någon aning om att min stora kärlek bara var 20 minuter bort, undra vad som hade hänt om man vetat det man vet i dag?

Ja ödet spelar oss ett spratt den saken är klar. Kommer aldrig glömma första gången jag fick se Erik i verkligheten, jag stod i fönstret och skulle kolla ut om jag såg honom, när våra blickar möttes så fylldes jag av något så varmt och ombonat likt bomull kring mitt hjärta. Jag var förälskad, och denna gången på riktigt! Vi har i dag varit i hop i 5 månader och älskar varandra mer än någonsin! Trots att det är kämpigt att vara borta från varandra i 2 månader så har det ändå stärkt oss otroligt mycket och båda anser att klarar vi detta så kommer vi klara allt! I skrivande stund är det ca 3 ½ vecka kvar, sedan ligger jag bredvid mannen jag älskar så otroligt mycket, längtar så! 

Den 2 November är det "heliga" datumet, det är då jag åker hem. Hem till min älskade igen. Kommer troligtvis vara både trött, uppspelt och lycklig. Ja framförallt vara lycklig! Lycklig att åter vara i min trygga famn där jag hör hemma!

 

Jag har lärt mig att man ska aldrig sluta tro och drömma! Som Harry Kemp sa -"En fattig människa är inte den som är utan pengar

utan den som är utan en dröm". Jag vågade drömma och nu har min dröm blivit verklighet. Våga dröm och öppna dig, för en dag står du kanske där med drömvinsten i famnen och är så lycklig så du bara vill spricka! Det är jag i alla fall...

U&E, forever to be..."

Hoj hoj!
Det var ett tag sen sist! Mycket har hänt på så kort tid, underbara saker och spännande saker! I skrivande stund sitter jag i Brasilien och pluggar till massageterapeut vilket går lysande! Klarat ett prov, två kvar! Jag har även funnit svaret på min tidigare blogg (ja, ni som nu minns den så hade den rubriken ~Finns han där ute?~). Tänk er att när det är som absolut mörkast och allt hopp är ute så plötsligt händer det! Prinsen som man har väntat på kommer och räddar sin prinsessa från allt ont och gör henne till den lyckligaste tjejen i världen. Hur jag vet det? Jo jag har själv mött min drömprins! Alla somrar som jag spenderade i Halmstad utan att ha någon aning om att min stora kärlek bara var 20 minuter bort, undra vad som hade hänt om man vetat det man vet i dag?

Ja ödet spelar oss ett spratt den saken är klar. Kommer aldrig glömma första gången jag fick se Erik i verkligheten, jag stod i fönstret och skulle kolla ut om jag såg honom, när våra blickar möttes så fylldes jag av något så varmt och ombonat likt bomull kring mitt hjärta. Jag var förälskad, och denna gången på riktigt! Vi har i dag varit i hop i 5 månader och älskar varandra mer än någonsin! Trots att det är kämpigt att vara borta från varandra i 2 månader så har det ändå stärkt oss otroligt mycket och båda anser att klarar vi detta så kommer vi klara allt! I skrivande stund är det ca 3 ½ vecka kvar, sedan ligger jag bredvid mannen jag älskar så otroligt mycket, längtar så! 

Den 2 November är det "heliga" datumet, det är då jag åker hem. Hem till min älskade igen. Kommer troligtvis vara både trött, uppspelt och lycklig. Ja framförallt vara lycklig! Lycklig att åter vara i min trygga famn där jag hör hemma!

 

Jag har lärt mig att man ska aldrig sluta tro och drömma! Som Harry Kemp sa -"En fattig människa är inte den som är utan pengar

utan den som är utan en dröm". Jag vågade drömma och nu har min dröm blivit verklighet. Våga dröm och öppna dig, för en dag står du kanske där med drömvinsten i famnen och är så lycklig så du bara vill spricka! Det är jag i alla fall...

U&E, forever to be...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback