En estetiskt regnig dag

Ur gamla bloggen skrivet den 10 februari 2011 klockan 20:42

"Denna dagen har varit grå och trist och regnet har bara öst ner. Inte det roligaste dagen för utomhusaktiviteter kanske så det fick bli en dag inomhus. Svärmor knackade på och gav mig en hjärtförpackning full med choklad-och geléhjärtan i, tyckte den var så fin så jag tog några bilder och så vipps så kom den estetiska tjejen tillbaka. Ville göra en bild som jag kunde ge till min älskling så jag kom på idén att hitta en bra text som passade in på bilden. Sedan kom dock problemet, hur fasen lägger man till text på en bild? Testade både Photoshop, Paint och till sist Word utan att komma på hur man gör! Men efter 1 (timme) så hittade jag funktionen och såhär blev resultatet!

Jag har i dag varit på min sista teorilektion, skön känsla när man lämnade salen. Det är sjukt vad mycket man har lärt sig på bara dom 5 gångerna, trots det finns det mycket kvar att lära sig. När vi kom hem hade jag en liten överraskning till Erik med små kärleksbudskap uppsatta i huset. Gillar när man får spontana ryck i vardagen, blir så mycket roligare då.

Nu ska jag sätta mig med Bonniers körkortsguide och lära mig lite om fordonet, kan behövas för varken jag eller Erik kan "nada" om bilar.

Avslutar med några mysbilder på mig och Erik som är tagna i dag. =)

"Lillis"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback