Uppdatering!

Hej alla läsare!
Vi var i Göteborg nu i helgen och hälsade på min mamma, hon låg inne på sjukhuset pga att hon fått inre blödningar i buken. När jag fick reda på det så tror man självklart att det är något livshotande men enligt läkarna så läker det ut av sig själv så man får lita på deras ord helt enkelt. Vi fick helt enkelt fira min födelsedag på "sjukan", men det stoppade inte oss från att dela på en gigantisk smörgåstårta som vi käkade i godan ro. Dom hann dessutom med att sjunga lite för mig vilket var lagomt pinsamt! ^^

Ville komma med en liten uppdatering till er som följer min blogg att jag finns nu tillgänglig på Heartland Model Agency´s hemsida under rubriken " New faces" och "Halmstad". Följ bara länken så kommer man dit direkt
http://www.heartlandmodels.se/indexswebokamodell.htm.



I går bokade jag min plats i Vårruset i Halmstad, ska bli superskoj att få gå/jogga tillsammans med flera andra fanatiker! =D
I kväll ska jag testa på spinning igen ska bli otroligt roligt! Ska även få reda på i dag om jag blir kallad till en modevisning i Jönköping nu på Söndag, håller tummar och tår på att jag får det eftersom det verkar vara en stor möjlighet. Kommer att vara ca 2000 (!?!) personer som ser på en, vilket är i sig en utmaning som heter duga!
Det var allt för i dag,

Puss & snusk på er!
"Lillan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback