Sicken cirkushunk!


I måndags var det cirkusdax, cirkusen brazil jack hade nämligen kommit till stan! Vi vänner samlades för en trevlig kväll i magins tecken och numren var rätt okey faktiskt. Det hela började med att vi lite smått skämtsamt diskuterade vad vi skulle göra ifall någon bad oss gå upp på scen. Som vanligt kommer rampljus-Erik fram och hävdar att han minsann lätt skulle gå upp! Man brukar säga att man ska vara försiktig med vad man önskar, i mitten av föreställningen så kom en av clownerna runt och hälsade på alla och strålkastaren fick Erik i fokus och rätt som det var så var han i manegen med clownerna. Numret var ju lagom skoj med, dom skulle nämligen använda min pojkvän som en levande måltavla under ett knivkastarnummer. Kombinationen clown + stora köksknivar brukar inte vara den bästa, tänkte lite hur skall detta nu sluta? :P
Se själva på videon nedan! 



Sicken tur att jag fick hem honom i ett stycke, ville inte att han skulle leva upp till sitt smeknamn "beefcake". Senare på kvällen så väntade en massagebänk, tända ljus och en härlig ryggmassage som jag ville ge min gubbe. I dag blir det tidig träning med styrkepass och lite crosstrainer som nervarv och bastu som avslut på passet.
Blogg ya all later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback