Peppar inför helgen!

Hello world!
Vaknade av att det ösregnade ute och var iskallt i rummet för pannan hade stannat. Tur att man har en varm och kelsjuk kille som kan värma en! <3
I dag står det träning och arbetsintervju på schemat sedan blir det tid över för film- och hockeytittande. Erik jobbar sent i kväll (22.30). Han ska nämligen gå på hockeymatchen Sverige-Tyskland i Halmstad vilket jag tycker är suuper unfair eftersom killen min inte äns gillar hockey och kommer troligtvis sitta och plugga under hela matchen! ^^
Fick tyvärr inte uppdraget i Jönköping, men gråter inte floder för det utan tar nya tag inför nästa uppdrag!

Laddar för fullt nu inför helgen, ska nämligen åka till Jönköping och fira min födelsedag med mina vänner! Kommer åka upp på fredagen och kommer hem på söndags eftermiddagen. Ska sova hos min polare Pernilla, blir väl att vi åker till Gränna och handlar hem en massa "grisar" och på lördag blir det utgång på Karlsson´s salonger. Har en känsla av att jag kommer att gå upp ca 1 kg denna helgen men det kommer helt klart vara värt det!
Har köpt en klänning för evenemanget, hittade denna vackra skapelse på H&M´s hemsida och var bara tvungen att ha den!



Det var allt för denna gången,
blogg you later!







 


Kommentarer
Postat av: Erik

Ska bli sjukt kul i helgen. Sen blir det alltid lika skönt att få hem min lilla gottenos på söndag igen :)

2011-04-06 @ 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback