Inför födelsedagsfest # 2

Hej!
I dag är det verkligen fullt ös medvetslös, håller nämligen på att förbereda inför den STORA festen som ska äga rum i kväll! Gick upp som vanligt vid klockan 9 för att käka frukost med min älskling efter det var det bara att köra i gång (det är trots allt 19 personer som kommer i kväll!)
Svärmor hade redan gjort grundbotten så det vara bara för mig att börja dekorera och till det hade vi silverkulor, färska jordgubbar, rosa jorgubbsströssel och grädde.





Efter tårtan var klar så var det att börja på huvudrätten nämligen chili con carne och till det blir det nybakat bröd och sallad. Allt tog sammanlagt 2,5 timmar att göra men nu är maten helt klar och nu återstår bara dukningen. Nu ska jag ut och gå sedan blir det festskrud som gäller.

Skål på er!


Kommentarer
Postat av: patricia

fin tårta :) men jag tycker ni ska ta bilderna med systemkameran för då blir det mycket finare bilder :)

lycka till ikväll

2011-04-21 @ 16:56:54
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: patricia

nu får du ju uppdatera lite.

vill ju veta om din födelsedagskalas och sånt.

kram

2011-05-01 @ 15:02:03
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback