Födelsedagsfirande med min gubbe!

Hej hopp!
I går fyllde jag 26 år och jag blev rejält firad av Erik och hans familj! Vaknade vid halv åtta och kunde inte somna om eftersom jag kände på mig att nått skulle hända. Det är nästan som när man var barn och låtsades sova innan föräldrarna kom in med paket och tårta. Svärmor kom in runt niotiden med bukett, ljus, tårta och ja "keet" (dvs paket på mitt språk).
Fick något litet nu av svärmor (firar egentligen den 21 och den 22 April) men jag fick det jag ville ha! Har hittat köksverktyg i rosa som jag så järna ville ha, kommer passa till mitt förkläde med rosa muffins på! Jag var lite fundersam vad jag skulle få av min älskling då han sa att det är något jag ska ha på våran bröllopsdag. Blev jätteglad för väskan han gav mig så den ska jag ha på våran bröllopsdag! *Längtar*




Efter vi hade ätit tårta i godan ro så tyckte vi att det var dags för att dra oss lite till innan det var dags för en stadigare frukost.  Vi satt dessutom och spann lite på vad vi skulle hitta på denna mulna dag och vi bestämde oss för att åka ut på en roadtrip med en liten picknickkorg med god mat och något gott vin till.
Efter att vi åkt i en halvtimme (och sett några roliga skyltar)




så kom vi fram till en överskottslada där dom sålde lite roliga saker. Vi var verkligen ute på landet i en liten håla så truckerkepsarna som vi hittade för 30kr/st passade verkligen in!


Erik med sin keps "Sexinstruktör, oskulder gratis" och min med "ung och villig" på... :P

Innan vi begav oss mot det andra stället nämligen gränsbyggden så hann jag med en sista sak nämligen att sitta i deras gigantiska stol, yay!



Vi hittade en himla massa saker på detta stället! Måste bara dit när jag och Erik fått våran lägenhet för mer shopping! Vi hittade bl a dessa fina handdukar som vi skulle köpt men ej gjorde (blir nästa gång).



När vi lämnade köpcentrat så körde vi inom en matbutik och tog med oss grillade kycklingklubbor och potatissallad, mumms! Vi skulle dock tagit med oss en tallrik, fick äta kycklingen med händerna vilket för min del inte var en höjdare eftersom jag AVSKYR att bli kladdig om fingrarna...


De e gott med kyckling...



...även om de e sjukt kladdigt...



..och osmidigt att äta i en bil, men helt klart värt det!




Erik åt som vanligt sin matlåda med en god energidryck till <3



Det glada paret begav sig hemåt och avslutade dagen med skräckfilmsrace och massa myyyys! <3
Tack baby för att du gjorde min dag extra speciell!





Kommentarer
Postat av: patricia

härlig födelsedag :)

2011-04-18 @ 19:53:29
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback