Födelsedagsfest nummer 1!

Hej på er alla!
I helgen var jag hos min vän Pernilla som bor ca 1 mil från Gränna. Åkte ner på fredagen och hem på söndags eftermiddagen. Blev hämtad i Jönköping och åkte direkt och shoppade på A6 center där jag hittade en vääldigt fin (men lite liten) klänning, kan nog ha den när jag gått ner ytterligare 3 kg! ^^


Klänning med svarta hjärtan från H&M

Efter våran shoppingrunda så begav vi oss hem till "nilla" och käkade. Lördagen började med en tur till polkagrisarnas stad nämligen Gränna. Notan slutade på nästan 100 kronor (varav allt var polkagrisköp!?!)


Torp nära Gränna hamn

Senare på eftermiddagen så gick vi till stallet och hälsade på hennes häst, samt fick en snabblektion i hästmockning! Senare på kvällen begav vi oss ut på Karlssons salonger (http://www.karlssonssalonger.se/)
för att festa och dansa hela natten lång. Fångade vimmelfotografens uppmärksamhet inte en utan två gånger!
Kom hem runt klockan halv två på natten och stupade i säng. Blev ett lyckat Jönköpingsbesök! Slutet gott allting gott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback