En liten liten nyhet...

Hej igen!
Blir blogging nummer två i dag men ska fatta mig kort. :P
Har precis kommit hem från arbetsintervjun, känns bra och det var nog den trevligaste intervjun som jag någonsin varit på. Var en gruppintervju och sedan "redovisning" inför dom 17 andra (vilket var lite nervöst det ska jag inte sticka under stolen med).
Efteråt åkte jag och svärmor Ulla till ica maxi i Mellbystrand och "shoppade loss" lite. Hittade en übersnygg nyhet från Depend med ett lite klämkäckt namn nämligen -Bubblegum pink with silver sparkle (nummer 220). Kommer bli perfekt till min klänning som jag ska ha i helgen. =)



Hittade även ett fin förkläde med rosa muffins på från Milda, kommer passa bra i mitt och Eriks kök sedan.
Nu tror jag att jag fick med allt.
Blogg you later...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback